Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 12 February 2012

Pi mai pi mai, tang tu jugak...

Peace be upon you!! 
(ada mcm ANWAR HADI TAK??)

Sebenarnye tak de la topik best sgt pun,
cume nak share, aku baru je habis baca dua novel ni
Bicara hati dan Akhir sebuah cinta.

Ni la benda yang aku beli guna vaucer 1 malaysia tu
Nak beli buku teks tak tau buku ape guna sem dpn..
So beli la buku novel ni..

Ni la novel petama yang aku beli 
sepanjang usia aku 22 tahun ni.. hahahahha
Cerita dia best sgt, kisah pasal
"PERCINTAAN SELEPAS PERKHAHWINAN"
tapi yang bicara hati ni lain la.. 
Kisah cinta adik beradik..



bile tengok tv pulak 

drama yang dapat banyak sambutan
kisah yang same iaitu
 "PERCINTAAN SELEPAS PERKHAHWINAN"
Macam cerita 'Vanila Coklat' dan 'Aishiteru'



Biar aku teka, ramai org wat cerita macm ni 
mungkin sebab ala-ala citer korea..

Tu yang banyak sambutan kot..
Ape-ape pun i Loiikkeee too!! 
walau pun
 PI MAI PI MAI TANG TU JUGAK

Aku pun teringin gak jadi cm dalam drama2 tu 
Becinta Lepas Kawin... 
kih kih kih


3 comments:

  1. yup, bercinta selepas kahwin tu memang best! aku baru tau boleh guna baucer tu utk beli bku teks dari lecturer, hmm menyesal guna awal2. aku suka cite vanila tu, tp aishiteru tak suka. hehe aku setuju ngan ko dia ikut cite korea. sbb most of korean drama sume cinta tang2 tu jgk. fuhh pjg lebar sorry la ye, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh eh beli dgn lecture?? nasib bek aq lom habis kan hehehhe.. ada g 3/4 hehehhe, aq pun xsuke aishiteru tu, gedik sgt pmpn nye hehehhe.. xpela la su, at least ko le bg kita org pinjam buku ko tu hehehehe

      Delete
  2. aku suke vanilla coklat n novel bicara hati, da 4x khatam novel tuh :D

    ReplyDelete

Followers