Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 3 January 2012

Kesedihan Membelenggu

Assalamualaikum

Hai korg... lame sangat da tak update blog.. Sebab sibuk sangat dengan kekangan kerja dan masa.. Hari tak de topik yang menarik pun nak share.. cume nak luahkan perasaan aku yang kesedihan sangat..

Kalau korang nak tau, Ghadis yang bernama eyra ni, sangatlah berhati tisu dalam erti kata lain, sangat sensitif. Mood hari ni sangat sedih dan sedih sangat. Aku sedih sebab..

1. Sekarang aku tengah dalam mood EXAMINATION. bile dapat je jadual, guess what?? Korang tengok la sendiri


Hebatkan...


2. Sedih oleh sikap rakan-rakan yang bertanggapan buruk pada diri aku.. Setelah mengharungi suka dan duka bersama... (cewah ayat mcm drama petang-petang) dia boleh cakap aku ni penjual ikan?? Self fish dalam bahasa jawa.. tak sangkanye..  Kalaulah betul ape yang di 'perhukumkan' pada diri aku tu, kenapa baru sekarang, kenapa tak dari awal lagi...??? Aku ada sebab aku sendiri kenapa aku buat sesuatu keputusan.



3.Sebab lain aku sedih adalah kerana, dalam pada kesediahan aku mengenang nasib aku ni.. ada segelintir manusia yg mentertawakan dan mempersendakan nasib aku.. Not everything can be a joke dude..

4.Ford thing is, i've study work hard, day and night, but at the end of the day, what??? everything is HOPELESS!! 



Mungkin korang rasa, sume ni nothing kan?? Tp i'll take this is seriously.. ape yg aku cube cakap pada diri aku sendiri adalah..

 'TUHAN HANYA KAN MENGUJI HAMBANYA BERDASARKAN TAHAP KEMAMPUANNYA' 

Wish me luck for this final exam.. and sayangilah orang disekeliling anda... 

3 comments:

Followers