Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 27 January 2012

SUSAHNYE NAK BUKAK BOTOL SOS!!!

Ayah selalu pesan..
Jangan cepat putus asa..
Usaha dulu....

Ayah akan marah kalau aku tak berusaha 
atau tak mencuba sesuatu benda tu,
then terus mengalah/putus asa...

Even nak bukak botol sos pun..
Ayah tak tolong aku bukak,
selagi aku tak mencuba sedaya upaya aku....

Tapi ayah, bile sampai suatu masa
yang mana kita dah berusaha,
tapi masih tak berjaya...
pasti timbul satu rasa
PUTUS ASA!!



Dan bila masa tu tiba...
apa yang mampu di lakukan adalah,
BERTAWAKAL...

BERDOALAH, berserah pada 
Yang Esa...


Mungkin aku di takdirkan untuk tidak memilikinya........ ???

2 comments:

  1. .selepas berusaha.. banyakkan berdoa. jika dia ditakdirkan untuk kita.. pasti suatu hari nanti tetap akan menjadi milik kita. jika tidak ditakdirkan untuk kita, sebanyak mana pon usaha dan berdoa pasti tetap tidak menjadi milik kita. :)

    dont be sad k? :)

    ReplyDelete
  2. might be i not deserve for that kot... sabo jela...

    ReplyDelete

Followers